Written by 15:33 Без категорії

“ПСИХОТЕРАПІЯ ДІТЕЙ ТА ПІДЛІТКІВ. СУЧАСНИЙ ІНТЕГРАТИВНИЙ ПІДХІД”

1,5 РІЧНИЙ КУРС НАВЧАННЯ

Початок – 4 листопада 2023 року

8 модулів (160 акад.годин)

Програма навчання розроблена для лікарів, педагогів, психологів і психотерапевтів, які хочуть спеціалізуватися на роботі з дітьми та підлітками.

Цей курс спрямований на формування психоаналітичного мислення в роботі з маленькими пацієнтами, а також на оволодіння необхідними навичками психотерапевтичної роботи з дітьми та підлітками.

Загалом навчання займає 1,5 року і складається з 8 модулів.

Чому Вам варто навчатися у нас?

Уже через рік ви зробите ривок у своєму професійному розвитку!  У вас з’явиться більше дітей у терапії, Ви перестанете боятися працювати з маленькими пацієнтами, зможете краще розуміти їх і ефективніше допомагати.

НАШІ ПЕРЕВАГИ:

1. Уся найважливіша інформація в одному курсі

Напевно, ви знаєте, як важко виокремити найважливіше, але нам це вдалося! Всі найнеобхідніші теми в роботі з дітьми – від банальних страхів і до психозів – зібрані в один курс! У практичній частині даються сучасні техніки і вправи, які добре працюють з дітьми.

2. Методичне навчання без відриву від роботи

Заняття проходять у вихідний день. Одна зустріч раз на місяць онлайн. Як тільки з’явиться можливість, будемо переходити на очну форму навчання в комфортному приміщенні Центру психотерапевтичного розвитку та психологічної допомоги “Імаго” у Вінниці, а далі відпрацювання навичок у своїй практиці.

Кожен модуль – це окрема тема з практичними вправами до неї.

3. Практична частина в кожному модулі

У нашому курсі Ви отримаєте не тільки теоретичні знання в доступній формі, а й зможете сформувати навички практичної роботи дитячого психотерапевта. Ви навчитеся читати малюнки, розуміти символіку гри і зашифроване послання симптому маленького пацієнта, відпрацюєте техніку ведення сеансу в дитячій терапії із застосуванням символдрами. Освоєння навичок відбувається в трійках під контролем викладача.

4. Робота зі своєю Внутрішньою Дитиною

У результаті багатьох практичних вправ, ви познайомитеся зі своєю Внутрішньою Дитиною і її потребами, що допоможе Вам подолати свій страх у роботі з дітьми, а також працювати якісніше й ефективніше.

5. Викладачі-практики

У нашому курсі ви отримаєте живе навчання від Майстра до Учня. Крім того, що наші викладачі сертифіковані МОКПО (Міжнародна Організація Кататимного Переживання Образів), вони мають багаторічний досвід роботи з дітьми та підлітками, а також є авторами психологічних ігор для дітей та підлітків.

6. Доступна ціна за навчання

Ціна за навчання доступна. Вам немає потреби їздити за межі країни, щоб отримати якісну європейську освіту, що сертифікується МОКПО та Інститутом розвитку символдрами та глибинної психології (ІРСГП).

ПРОГРАМА 1,5 РІЧНОГО КУРСУ НАВЧАННЯ

“ПСИХОТЕРАПІЯ ДІТЕЙ ТА ПІДЛІТКІВ. СУЧАСНИЙ ІНТЕГРАТИВНИЙ ПІДХІД”

1 модуль (20 годин)

1 Особливості психотерапії з дітьми та підлітками, відмінності від психотерапії з дорослими. Особистісні якості дитячого психотерапевта. Влаштування кабінету для роботи з дітьми. Основні правила в роботі з дітьми.

2. Критерій необхідності проведення психотерапії при психічних розладах дитячого та підліткового віку – виявлення відхилень, що загрожують нормальному віковому розвитку дитини, порушення базових потреб в анамнезі дитини.

3 Огляд методів роботи з дітьми та підлітками: пісочна терапія, арт-терапія, казкотерапія, ігротерапія. Особливості проведення символдрами з дітьми та підлітками. Показання та протипоказання. Пісочна терапія, її завдання та відмінності від інших технік роботи з дітьми. Ігротерапія. Як грати, чим грати, у що грати і як розуміти символіку гри дитини. Знайомство з казкотерапією та арт-терапією. Цілі та завдання. Особливості проведення.

4. Перша зустріч із сім’єю. Сімейна діагностика та використання анкет. Формування запиту. Створення терапевтичного альянсу з батьками та дитиною. Психотерапевтичний контракт із батьками дитини.

5. Встановлення контакту з дитиною. Можливості та техніки.

6. Стадії психотерапевтичного процесу в роботі з дітьми.

Практична частина: ігрова техніка “Знайомство за допомогою іграшки”, мотив “Внутрішня дитина”, арт-техніка “Сім’я тварин, у якій кожен чимось зайнятий”, соціограма для батьків “Кола”, казкотерапія “Мамина казка”, пісочна картина “Мій світ”, арт-техніка “Квітка-семицвітка”.

2 модуль (20 годин)

1. Вікові кризи у дітей. Особливості психотерапії.

2. Стадії психосексуального розвитку людини. Особливості проходження кожної стадії. Фіксації. Психотерапевтична корекція порушень на кожній стадії розвитку.

3 Особливості та відмінності механізмів захисту в дітей.

4. Психотерапія з тривожними дітьми. Робота з дитячими страхами.

5. Агресивна поведінка дитини. Розвиток симптому насильства. Особливості психотерапії з агресивними дітьми.

6. Дитяча істерика як пошук надійних кордонів. Особливості психотерапевтичної роботи з дітьми та батьками.

Практична частина: мотиви “Корова і теля”, “Пісочниця”, “Гойдалка”; арт-техніка “Маленький їжачок”, “Мій страх”, “Вулкан”; ігрова техніка “Будиночки”, гра “Лепешка”, мотив “Хижа тварина”, арт-терапевтичні техніки на дослідження самооцінки “Тортик” і “П’єдестал переможця”.

3 модуль (20 годин)

1 Теорії прив’язаності. Класифікація прив’язаностей. Материнська депривація та її вплив на формування розладу прив’язаності у дітей. Психотерапевтична корекція.

2. Механізм формування емоційної сфери дитини. Мати та її функції: процес менталізації, контейнування, холдинг.

3. Батько та його психологічне завдання у формуванні тріангуляції.

4. Розлад поведінки та емоцій у дитячому віці. Особливості психотерапії.

5. Розлади спектра аутизму. Синдром Аспергера. Психотерапевтична допомога дитині та родині. Поняття про парадоксальну депресію батьків.

7. Травми в дитячому віці. Формування посттравматичного стресового розладу. Психотерапевтична допомога при травмі втрати, сексуальній травмі, травмі насильства, шоковій травмі. Як говорити з дитиною про смерть.

Практична частина: мотиви “М’яч”, “Улюблена іграшка” «Тварина, яка тікає»; арт-техніка “Пташине гніздо”, мотив “Баранчик у пляшці”, арт-техніка “Скринька з захисними предметами”, вправа «Равлик», фільми “Барахло” та “Інтерв’ю батька”, історія в картинках про порося Чорна ніжка.

4 модуль (20 годин)

1. Невротичні розлади в дітей. Теорія неврозів. Формування та символічне значення симптому.

2. Тикозний розлад. Види тиків. Психоаналіз симптому. Особливості психотерапії.

3 Логоневроз (заїкання). Психоаналіз симптому. Особливості психотерапії.

4. Енурез та енкопрез. Психоаналіз симптому. Особливості психотерапії.

5. Гіперкінетичний розлад. Психотерапія з гіперактивними дітьми. Поняття про структуровану гру.

6. Особливості формування мотивації в дитячому віці.

7. Адаптація та дезадаптація у школярів. Порушення адаптації. Психотерапевтична допомога.

Практична частина: арт-техніка “Симптом”, мотив “Зустріч із величезним велетнем”, арт-техніка “Чоловічок на сцені”, мотив “Килим-літак”, малюнок у рамці, гра “Ганчірка-полено”, структурована гра, арт-техніка “Школа звірів”, вправи з пісочної терапії.

5 модуль (20 годин)

1. Психологічні особливості підлітків. Проблеми становлення характеру. Техніки психотерапії з підлітками. Групова та індивідуальна форми роботи з підлітками.

2. Сексуальність. Пошук ідентичності, особливості її формування в дитини. Порушення ідентичності та їхня корекція.

3. Девіантна сексуальна поведінка в дітей і підлітків. Структура та етіологія сексуальних перверсій у дитячо-підлітковому віці. Психотерапевтична допомога.

4. Порушення харчової поведінки. Психотерапевтична допомога в разі анорексії та булемії.

5. Депресія в дітей і підлітків. Особливості психотерапії.

6. Суїциди в підлітковому віці. Причини. Психотерапевтична допомога.

Практична частина: робота з листівками на знайомство з підлітком, мотиви “Прогулянка на велосипедах”, “На теплому пляжі”, “Вечірка”, “Кімната моєї мрії”, “Моя машина”; арт-техніка “Де живуть почуття”, групові техніки: “Апельсин”, створення казки, “Машина”, карти “Псикрети” для сімейної терапії з підлітком”.

6 модуль (20 годин)

1. Формування залежної поведінки в дитини. Ігрова, комп’ютерна, наркотична та алкогольна залежності підлітків. Особливості психотерапії з дітьми та їхніми батьками.

2. Обсесивно-компульсивний невроз. Причини. Особливості психотерапії.

3. Клептоманія і злодійство. Причини та відмінності. Особливості психотерапії.

4. Соматоформні розлади в дітей. Причини. Інтегративне значення психосоматичних симптомів. Особливості психотерапії.

5. Самоушкоджувальна поведінка в дітей.Причини. Особливості психотерапії.

6. Тривожно-фобічний розлад і панічні атаки. Особливості психотерапії.

7. Психози в дітей і підлітків. Причини. Особливості психотерапії.

Практична частина: тест “Малюнок людини за 1 хвилину”, арт-техніка “Розчленування”, робота з листівками за методикою Г. Ремер, арт-техніка “Я реальний; я ідеальний; я такий, яким мене ніхто не знає”, мотиви “Огидний потворний”, “Занурення на дно моря”, казкотерапія “Казка про моє життя”.

7 модуль (20 годин) –супервізійний, представлення випадку на супервізійній групі.

8 модуль (20 годин) – сертифікація, можливість проявити і представити групі навички дитячого психотерапевта в роботі з різними проблемами дітей і підлітків.

У кожному модулі передбачається практична частина роботи дитячого психотерапевта з використанням ігрової терапії, казкотерапії, символдрами, пісочної терапії та арттерапевтичнихметодик до кожної заявленої проблематики.

Ведучі семінарів:

Дімітрова Сніжана Ростиславівна

психолог, психотерапевт, доцент і супервізор МОКПО та ІРСГП, керівник Вінницького товариства символдрами, досвід роботи 23 років, з яких 14 років роботи в Центрі сімейного консультування на базі 16 відділення психо-неврологічної лікарні ім. акад. О.І.Ющенка. Навчалася дитячого психоаналізу на семінарах у МейНільсон (Швеція), Алекс таХелен Дубинських (Великобританія), ГюнтераХорна (Німеччина), Герди Гантер (Швеція), Джозефа Нобеля Фройда (Іспанія). Пройшла 2-х річний проєкт спостереження за немовлятами під керівництвом Папсуєвої О.В. (тренінг-аналітик IPA)

Погосян Лоліта Віталіївна – психологиня, психотерапевтка за методом символдрами, фахівчиня в роботі з дітьми та підлітками Центру психотерапевтичного розвитку та психологічної допомоги “Імаго”.

Авторка програми та кураторкапроєкту – Дімітрова С.Р.

Запис до групи за телефоном: 097 333 55 35

(Visited 747 times, 1 visits today)
Close