Запрошуємо на програму навчання Кататимно-імагінативній психотерапії психічної травми.
Аудиторія: програма розрахована як на досвідчених психологів і психотерапевтів, так і на початківців, студентів психологічних факультетів. В процесі навчання ви не тільки зрозумієте, як працювати з психічною травмою, але й отримаєте можливість побути клієнтом та спробувати дію запропанованих методик на собі на всіх етапах навчання.
Кількість годин підготовки: всього 200 академічних годин, з них:
– Теоретичні семінари – 60 академічних годин (онлайн на платформі Zoom),
– Практичні семінари – 100 академічних годин (онлайн на платформі Zoom),
– Супервізії – 40 академічних годин (онлайн на платформі Zoom).
Структура навчання складається із трьох модулів.
Кожен модуль складається з теорії, практики та супервізій:
І – Стабілізація у роботі з психічною травмою у Кататимно-імагінативної психотерапії – 80 академічних годин.
ІІ – Конфронтація з травматичною ситуацією у Кататимно-імагінативної психотерапії – 60 академічних годин.
ІІІ – Інтеграція травматичного досвіду – 60 академічних годин.
Після проходження кожного модуля видається накопичувальний сертифікат.
Навчання відбувається у темпі 10 академічних годин на місяць, які складаються з 2 годин теорії (дається у відео записі для вивчення та конспектування), + 8 ак. годин інтерактивної участі у групі, у формі запитань та відповідей з теорії та практичної роботи (в т.ч. супервізій). Власне практична робота складається з надання прикладу роботи з образом з протагоністом та відпрацювання мотиву у трійках (пацієнт-психотерапевт-спостерігач) у сесійних залах у Zoom, з подальшим розбором роботи трійок.
У місяць 8 акад. годин практичної роботи поділяються на 2 зустрічі (планується 2-га та 4-та п’ятниці місяця з 14.00 до 17.00 (по Києву).
На теоретичних семінарах учасники отримають інформацію з наступних тем:
– Поняття психічної травми. Види травм. Детальний розгляд кожного виду психічної травми. Особливості формування, перебігу, прояву.
– Нейрофізіологія психічної травми.
– Поняття ПТСР, симптоми. Допомога спеціалістів та підтримка оточення.
– Модель протікання психічної травматизації.
– Поняття “воронка травми” та “воронка зцілення”.
– Поняття «вікова регресія» у травматерапії.
– Загальна модель психотерапії травми.