Початок нової групи 12.04.2024 (залишилося кілька місць)
Навчання відбувається online на платформі Zoom щоп’ятниці з 15.30 до 17.30 (за Київським часом) по 2,5 академічних години кожне заняття. Тривалість курсу: 80 зустрічей. (Навчальні відпустки: січень, липень-серпень)
Загальна тривалість програми 200 академічних годин, з них теорія 60 академічних годин, практика 100 академічних годин, супервізії 40 академічних годин.
Структура навчання складається з трьох модулів:
І – Стабілізація в роботі з психічною травмою методом Кататимно-імагінативної психотерапії – 80 академічних годин (32 зустрічі).
ІІ – Конфронтація з травматичною ситуацією в Кататимно-імагінативній психотерапії- 60 академічних годин (24 зустрічі).
ІІІ – Інтеграція травматичного досвіду – 60 академічних годин (24 зустрічі). Після проходження кожного модуля видається накопичувальний сертифікат. Програма є циклічною.
Вартість навчання 2500 грн (65 Є) за місяць навчання (4 заняття, 10 академ.годин). Є знижки для членів ІРСГП.
Викладачі курсу – досвідчені психотерапевти та супервізори Інституту розвитку символдрами та глибинної психології ІРСГП:
Васильєва Наталія Олегівна – куратор спеціалізації, психотерапевт за методом символдрама, навчаючий психотерапевт ІРСГП, МТКІП.
Дорофєєва Лариса Генріївна – доцент та супервізор ІРСГП, МТКІП, УСП, системний сімейний психотерапевт.
Родіна Катерина Миколаївна – кандидат психологічних наук, супервізор ІРСГП, МТКІП, УСП.
Координатор курсу Жгенті Лія +380503131039 (Viber, WhatsApp, Telegram).
Реєстрація за посиланням:
Теми курсу:
Теоретичні семінари
– Поняття психічної травми. Види травм. Детальний розгляд кожного виду психічної травми. Особливості формування, перебігу, прояву.
– Нейрофізіологія психічної травми.
– Поняття ПТСР, симптоми. Допомога фахівців та підтримка оточення.
– Модель перебігу психічної травматизації.
– Поняття “воронка травми” й “воронка зцілення”.
– Загальна модель психотерапії травми.
– Особливості роботи фахівця в психотерапії травми. Вимоги до фахівця.
– Дослідження ефективності роботи з травматичним досвідом.
– Позиція психотерапевта під час роботи з травмою, перенесення та контрперенесення під час роботи з пацієнтом, який переніс травму.
– Травма розвитку та залежності.
– Етап стабілізації в травмотерапії.
– Поняття «вікова регресія» в травмотерапії. Особливості роботи с «внутрішньою дитиною».
– Етап конфронтації з травматичним досвідом. Готовність пацієнту до цього етапу. Особливості роботі. Можливі варіанти конфронтації.
– Етап інтеграціі травматичного досвіду.
– Сором та вина в психотерапії травми. Особливості формування та прояву в житті й у психотерапії.
Практичні заняття
– Особливості релаксації в травмотерапії. Застосування концентраційного розслаблення до пацієнтів, які пережили травму.
– Робота з межами в травмотерапії.
– Робота з тілом в травмотерапії: система SIBAM, методи ТRE.
– Перелік, розбір та проробка мотивів для етапу стабілізації.
– Мотиви для поетапної роботи з «внутрішньою дитиною» в травмотерапії.
– Мотиви для конфронтації з травматичним досвідом.
– Мотиви для роботи з почуттями сорому та провини.
– Мотиви для етапу інтеграціі.
Супервізіі
Супервізії курсу – 40 академ. годин – зараховуються в загальну програму підготовки психотерапевтів за методом символдрами від ІРСГП